hanya ikan bilis

...saya suka membebel..

ceyh tajuk tak boleh blah cik nurul oitt..tapi truly 1st time ditag oleh orang..excited lol..kpd encik JP time kasih kerana menge"tag"diri ku..haha imbuhan slh..pakcik dewan bahasa jangan marah yea

1) Adakah anda rasa anda hot?
hot ikut pikiran mana nie..yang bersih lagi suci atau sebaliknya..tapi memang tengah hot nie..baju tak kering dah laa 2 bakul..encik katak boleh tak berhenti menyanyi..


2) Upload wallpaper PC/laptop yang anda guna sekarang!
saya tiada laptop sendiri atau komputer sendiri..kalu henset boleh tak encik JP..

 3) Cerita pasal gambar.
pix budak nie sdey tapi c0mey..macam saya lol..haha..nak puji jugak diri sendiri..takde lah..waktu hati sedih NF memang jadikan pix nie sebagai wall enset 


4) Bila kali terakhir anda makan donut?
 minggu lepas baru makan..itupan NF r0mpak yang adik punya....

5) Lagu terakhir anda dengar?
derita merindu..ahli fiqir..  kaulah derita..kaulah bahgia.. 


6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
duk bergaduh dengan adik yang baru balik dari sekolah..banyak mulut tol budak nie..belajar dari sape lol 

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
nama panggilan ek...
     1.nurul...nie memang familiar lol...
     2.datul....kawan-kawan sekolah rendah jee yg pggl..org lain jgn gatal nak panggil
     3.farid...waktu NF  nakal waktu kecik nenek kata tersalah jantina NF nie..oh tidak nek..sekarang cucumu ini sudah ayu tahap cipan
    4.raph....encik JP laa pggl ginie

8) Tag lagi 4 orang :
  sape yea menjadi mangsa ku kali ini
   1.akiff
   2.syahira
   3.cik anis
   4.mai
JP xleh disenarai kerana dia sudah jwb..haha

9) Siapakah orang no 1 kepada anda?
kekasih gelap..ops jangan marah yea..takde lah..seorang kawan baik yang baik-baik sangat-sangat..cewah banyak tue penguat..dia lah kaki cari gaduh dengan NF..dia lah yang tahu segala hal NF..ko memang the best lol akiff

10) Katakan sesuatu mengenai orang no 3
cik anis??..dia sama um0 dengan diri ku..merupakan follower ke 16..time kasih cik anis..kamu memang baik 
yang lain masih dalam perkenalan..boleh yea cik anis??

11) No 2 ada hubungan dengan siapa?
haha..ak suka yang nie...syah nak suruh  announce kat sini ke??sape yang berkenan dengan cik montel ini sila undurkan diri..cik m0ntel sudah berpunya..tapi syah k0 tetap besfwen ak..ak tak leh lupa ak tipu k0 waktu form3..haha

12) Bagaimana pula dengan no 4?
BESTFWEN AK...kekasih hati ak...apa agy..bini ak k0t..kah23

13) Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang men-tag anda.
psl encik JP yea...
  1.NF kenal dia waktu from 2..form 3 baru berkawan..cewah ingat agy tue
  2.bekas pelajar mts...sama macam NF..haha
  3.anak sulung..kampung k0 ada 2..n9 ngan kelantan..haha
  4. merupakan penerima lagu terbanyak dari k..JP ada banyak agy st0k nie..datang umah terus laa 
  5.yang nie NF pun heran..kalu tak boleh tid0w malam2 mesti ada mesej dia..apa agy mesej smp pagi..haha..JP tak kena simbah ngan air agy kan??
  
 14) Persamaan antara kambing dan lembu
dua jenis binatang nie ayah NF pelihara..sekarang tinggal lembu jee..sape nak kawen mari laa beli lembu dengan ayah ku..haha..pr0m0ti0n
 
15) Perasaan anda buat tag ini.
enj0y lol..bangga..eksited..tensi0n..komp nie lembap tahap siput b*** ..

16) Adakah anda tahu si Rizman itu sengal?
manusia mana nie...kalu akiff ngan JP memang sengal pun..haha

17) Gay or les?
les k0t..haha..oit p0mpuan n0rmal laa..ape daa..pesal nak masuk line ke??meh la..huhu  
p/s: pada sape yang kena tag 2 silakan menjawab solan ini..NF akn berkunjung melihatnya..ini ugutan  

4 comments:

hahaha...mgarut je ko nih..tp agk bgus la..

time kasehla krana mnjawp..sengal jgk kow!!hahaha

hehe sengal yea..lain kali bg agy..
lagi sengal ak jwb..huhu

ar ar laa
dah kena tag
sengal kau nurul soalan yg no 11 tue
hahahahaha
tunggu entri aku yg seterusnya,aku balas tag ko
weee~

Tanpa Nama berkata... 27 April 2010 4:04 PTG  

huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..!!
best nyerr jd bini org,, xdela psni org len nk msuk line. huhu.
thanxs a tag ak. tp blog ku udah nk mmpos. xd mse da utk blogging tp ad mse utk bce blog2 korg2 y ak syg sgtttttttt99!!
hehe.
MAYO0 SAYANG NURUL SAYANG MAYO0.<3

Catat Ulasan

counter ....jangan lupa follow dan tinggalkan k0men anda...

saya comel kan..klik laa

♫jejak anda~~

khazanah~~

BlogMalaysia.com

time kasih follow me..

Labels

suka suki..