hanya ikan bilis

...saya suka membebel..

hurm wats da prob now going on me??oh shit..idup NF kucar kacir kebelakangan nie..rosak2..

  “saya penat dengan semua nie..boleh saya pinjam telinga awak untuk dengar saya bercakap???”…

                                                                        74241

berada di matrik sepanjang semestar satu nie..mang banyak pengalam best,pahit NF dapat..semuanya mematangkan diri..yang penting diriku membuat kesilapan besar..semoga kesilapan ini akan berakhir di sini jua..sob23

rindu kepada zaman sekolah menengah tak payah cakap laa..i’m missing u all now babe..deep in my heart sumtime..bila waktu tengah malam NF lepak kat balkoni bilik..teringat kat korang semua..sumtime it make  me cry alone..tapi idup harus diteruskan..gud lux gurl in ur study

                                                                          yoyo-emoticon-1-018

 

 

 

1 comments:

jgn givap! :)

Catat Ulasan

counter ....jangan lupa follow dan tinggalkan k0men anda...

saya comel kan..klik laa

♫jejak anda~~

khazanah~~

BlogMalaysia.com

time kasih follow me..

Labels

suka suki..